lördag 17 mars 2012

BLOGGUTMANING!

Denna helgen tänkte jag bara göra färdigt lite UFO:n som har legat ett tag. Bilder får komma sen.
Först har jag en uppmaning från Madelein, hjälp till att motarbeta internetmobbing genom att skicka lite kärlek till en, eller flera bloggare.
Här kan du läsa mer om detta:
http://networkedblogs.com/vgFrm
Själv vill jag skicka lite bloggkärlek till HELLRE ÄN BRA! http://ratherthangood.blogspot.se/
som jag tycker har en klockren filosofi, följande text inleder hon sin blogg med:
Hellre än bra gör mina händer små ting, ibland kan det bli hyfsat men ofta ingenting. Men glädjen i att skapa hoppas jag nu smittar, varsågod att se om något spännande du hittar.

Nu är det dags att ladda för Milanmatch. Jag bara äääälskar att se Zlatan i action. Passar på att skicka lite kärlek åt hans håll också.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jag blev så himla, himla glad när jag öppnade min mail och hittade ditt brev. Tack du fina människa som gett mig en toppendag!

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt att du är med :-)
    Kram på dig!!

    SvaraRadera