måndag 26 mars 2012

HUR MÅNGA FÅR EN SÅN HÄR BUKETT AV CHEFEN EFTER ARBETET PÅ FREDAG?


Det fick iaf jag i fredags när jag skulle gå hem.
Gissa att man blir glad!
Denna veckan har jag stajlat om trälådan med blommor. Det fick bli gula Våreld denna gången. Ytterkrukorna var för breda för lådan så jag fick springa till Röda Korset och inhandla två småskålar att ställa i botten på lådan. En ringa utgift på 15kr.
Den ena skålen var inte så snygg så jag la lite presentpapper omkring den och knöt ihop med lite snöre. Den virkade Ugglan från Svarta Fåret och blommorna smyckades med lite fjärilar och påskägget innehåller småtuppar i filt.
I övrigt under veckan så har jag levererat en styck färdigstickad Pippitröja en kund hade beställt. 
Nu har jag börjat på ett gäng dukar och lampslöjor som är beställda. Bild får komma lite senare.
I morgon börjar en ny arbetsvecka och jag hoppas att du ser fram emot den lika mycket som jag gör.
Må väl!

3 kommentarer:

  1. Vad fint det blev med vårelden :-)
    Vad trist att det skall kosta så att gå på loppis :-( (Ja inte faten då förstås) :-)

    SvaraRadera
  2. Tack!
    Jag får träna lite på att få till bra bilder. Är ju hästlängder efter dig!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att du skall till Göteborg. När skall du dit? (jag glömmer titta här om du svarar så det är enklare om du svarar i min blogg).

    SvaraRadera